- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Отченаш Л. М. - Создание эффективной внутренней организационной структуры предприятия
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Отченаш Л. М.
Матеріали 67-ї наукової конференції... (економіко-правовий фак.), 28-30 листопада 2012 р.: Создание эффективной внутренней организационной структуры предприятия
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Отченаш Л. М.
Матеріали 67-ї наукової конференції... (економіко-правовий фак.), 28-30 листопада 2012 р.: Создание эффективной внутренней организационной структуры предприятия
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Отченаш, Л. М.
Создание эффективной внутренней организационной структуры предприятия / Л. М. Отченаш // Одеський нац. університет ім. І. І. Мечникова, Наукова конференція професорсько - викладацького складу і наукових працівників (67; 2012; Одеса)
Матеріали 67-ї наукової конференції... (економіко-правовий фак.), 28-30 листопада 2012 р. / Одеський нац. університет ім. І. І. Мечникова, Наукова конференція професорсько - викладацького складу і наукових працівників (67; 2012; Одеса); редкол.: Л. М. Зілковська, І. С. Канзафарова, Л. О. Корчевна. – Одеса : Астропринт, 2012. – С. 187-189.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = бюджет
Отченаш, Л. М.
Создание эффективной внутренней организационной структуры предприятия / Л. М. Отченаш // Одеський нац. університет ім. І. І. Мечникова, Наукова конференція професорсько - викладацького складу і наукових працівників (67; 2012; Одеса)
Матеріали 67-ї наукової конференції... (економіко-правовий фак.), 28-30 листопада 2012 р. / Одеський нац. університет ім. І. І. Мечникова, Наукова конференція професорсько - викладацького складу і наукових працівників (67; 2012; Одеса); редкол.: Л. М. Зілковська, І. С. Канзафарова, Л. О. Корчевна. – Одеса : Астропринт, 2012. – С. 187-189.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = бюджет