- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кендюхов, Олександр Володимирович - Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бренчмаркингу
Нет экз.
Статья
Автор: Кендюхов, Олександр Володимирович
Актуальні проблеми економіки: Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бренчмаркингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кендюхов, Олександр Володимирович
Актуальні проблеми економіки: Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бренчмаркингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кендюхов, Олександр Володимирович.
Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бренчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. – 11/2012. – N11. – С. 131-137.
Кендюхов, Олександр Володимирович.
Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бренчмаркингу / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. – 11/2012. – N11. – С. 131-137.