- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Павленко Ірина Миколаївна - Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Книга
Автор: Павленко Ірина Миколаївна
Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2003 г.
ISBN отсутствует
Автор: Павленко Ірина Миколаївна
Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Издательство: [б. в.], 2003 г.
ISBN отсутствует
Книга
Реф 110521
Павленко, Ірина Миколаївна.
Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві : Автореф. дис ... канд. екон. наук / І. М. Павленко. – М. : [б. в.], 2003. – 20 с.
ББК У2/4
1398848 ОФ
Реф 110521
Павленко, Ірина Миколаївна.
Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві : Автореф. дис ... канд. екон. наук / І. М. Павленко. – М. : [б. в.], 2003. – 20 с.
ББК У2/4
1398848 ОФ