- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Абрамова, Г. О. - Засоби метафорізації у рекламному тексті. (На матеріалах сучасної англійської мови)
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Абрамова, Г. О.
Актуальні проблеми романо-германського мовознавства та методики викладання іноземних мов: Засоби метафорізації у рекламному тексті. (На матеріалах сучасної англійської мови)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Абрамова, Г. О.
Актуальні проблеми романо-германського мовознавства та методики викладання іноземних мов: Засоби метафорізації у рекламному тексті. (На матеріалах сучасної англійської мови)
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Абрамова, Г. О.
Засоби метафорізації у рекламному тексті. (На матеріалах сучасної англійської мови) / Г. О. Абрамова // Актуальні проблеми романо-германського мовознавства та методики викладання іноземних мов : збірник статей / відп. ред.: О. М. Мороховський. – Київ : Вища школа, 1980. – С. 3-7.
Предметні рубрики = английский язык : стилистика : язык рекламы
Абрамова, Г. О.
Засоби метафорізації у рекламному тексті. (На матеріалах сучасної англійської мови) / Г. О. Абрамова // Актуальні проблеми романо-германського мовознавства та методики викладання іноземних мов : збірник статей / відп. ред.: О. М. Мороховський. – Київ : Вища школа, 1980. – С. 3-7.
Предметні рубрики = английский язык : стилистика : язык рекламы