- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Громова, Аліна - Економічні особливості та фактори успіху реклами та PR (на прикладі загальнодержавного видання га...
Нет экз.
Статья
Автор: Громова, Аліна
Економічні особливості та фактори успіху реклами та PR (на прикладі загальнодержавного видання га...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Громова, Аліна
Економічні особливості та фактори успіху реклами та PR (на прикладі загальнодержавного видання га...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Громова, Аліна.
Економічні особливості та фактори успіху реклами та PR (на прикладі загальнодержавного видання газети "Вечірня Полтава") / А. Громова // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 434-436.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : паблик рилейшнз (PR)
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : восприятие рекламы
Громова, Аліна.
Економічні особливості та фактори успіху реклами та PR (на прикладі загальнодержавного видання газети "Вечірня Полтава") / А. Громова // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 434-436.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : паблик рилейшнз (PR)
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : восприятие рекламы