- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Федорова, Олена - Соціальні мережі як джерело інформаційних приводів для мас-медіа
Нет экз.
Статья
Автор: Федорова, Олена
Соціальні мережі як джерело інформаційних приводів для мас-медіа
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Федорова, Олена
Соціальні мережі як джерело інформаційних приводів для мас-медіа
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Федорова, Олена.
Соціальні мережі як джерело інформаційних приводів для мас-медіа / О. Федорова // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 454-456.
Ключевые слова = социальные сети
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія комп'ютерного зв'язку : соціологія глобальних (Інтернет) та регіональних комп'ютерних мереж
Федорова, Олена.
Соціальні мережі як джерело інформаційних приводів для мас-медіа / О. Федорова // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 454-456.
Ключевые слова = социальные сети
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація : засоби передавання інформації, канали, засоби інформації : соціологія комп'ютерного зв'язку : соціологія глобальних (Інтернет) та регіональних комп'ютерних мереж