- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Толчанова, Зоя Олексіївна - Формування оціночних критеріїв конкурентоспроможності підприємства в системі маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Толчанова, Зоя Олексіївна
Економіка.Фінанси.Право: Формування оціночних критеріїв конкурентоспроможності підприємства в системі маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Толчанова, Зоя Олексіївна
Економіка.Фінанси.Право: Формування оціночних критеріїв конкурентоспроможності підприємства в системі маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Толчанова, Зоя Олексіївна.
Формування оціночних критеріїв конкурентоспроможності підприємства в системі маркетингу / З. О. Толчанова // Економіка.Фінанси.Право. – 05/2013. – N5. – С. 45-47.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : конкуренция
Толчанова, Зоя Олексіївна.
Формування оціночних критеріїв конкурентоспроможності підприємства в системі маркетингу / З. О. Толчанова // Економіка.Фінанси.Право. – 05/2013. – N5. – С. 45-47.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : конкуренция