- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Терещенко, Ірина - Бібліотека як суб`єкт ринку інформаційних продуктів і послуг
Нет экз.
Статья
Автор: Терещенко, Ірина
Наукові праці Національної бібліотеки України ім.В.І.Вернадського: Бібліотека як суб`єкт ринку інформаційних продуктів і послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Терещенко, Ірина
Наукові праці Національної бібліотеки України ім.В.І.Вернадського: Бібліотека як суб`єкт ринку інформаційних продуктів і послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Терещенко, Ірина.
Бібліотека як суб`єкт ринку інформаційних продуктів і послуг / І. Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. – 2012. – Додаток до вип.33: Бібліотека і розвиток доступу до правової та соціально значущої інформації. Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції "Інноваційна модель наукової бібліотеки ХХІ століття" (Київ, 9-10 жовтня 2012р.). – С. 41-44.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : бібліотечна справа, бібліотекознавство України : общий раздел : руководство, управление, экономика,статистика
Ключевые слова = библиотечный маркетинг
Терещенко, Ірина.
Бібліотека як суб`єкт ринку інформаційних продуктів і послуг / І. Терещенко // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. – 2012. – Додаток до вип.33: Бібліотека і розвиток доступу до правової та соціально значущої інформації. Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції "Інноваційна модель наукової бібліотеки ХХІ століття" (Київ, 9-10 жовтня 2012р.). – С. 41-44.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : бібліотечна справа, бібліотекознавство України : общий раздел : руководство, управление, экономика,статистика
Ключевые слова = библиотечный маркетинг