- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Доронін, Василь - Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні
Нет экз.
Статья
Автор: Доронін, Василь
Маркетинг в Україні: Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Доронін, Василь
Маркетинг в Україні: Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Доронін, Василь.
Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні / В. Доронін // Маркетинг в Україні. – 09/2012. – N5. – С. 62-66.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика отраслей сельского хозяйства : экономика растениеводства : отрасли растениеводства : производство плодовых и ягодных культур. Виноградарство. Цветоводство : виноделие : продукция, товары, услуги : маркетинг
Доронін, Василь.
Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні / В. Доронін // Маркетинг в Україні. – 09/2012. – N5. – С. 62-66.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика отраслей сельского хозяйства : экономика растениеводства : отрасли растениеводства : производство плодовых и ягодных культур. Виноградарство. Цветоводство : виноделие : продукция, товары, услуги : маркетинг