- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Девять важнейших навыков в В2В-маркетинге
Нет экз.
Статья
Автор:
Маркетинговые исследования в Украине: Девять важнейших навыков в В2В-маркетинге
б.г.
ISBN отсутствует
Автор:
Маркетинговые исследования в Украине: Девять важнейших навыков в В2В-маркетинге
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Девять важнейших навыков в В2В-маркетинге // Маркетинговые исследования в Украине. – 11/2012. – N6. – С. 26-28.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Девять важнейших навыков в В2В-маркетинге // Маркетинговые исследования в Украине. – 11/2012. – N6. – С. 26-28.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження