- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зинкевич, Андрей - Насколько можно доверять маркетинговым исследованиям?
Нет экз.
Статья
Автор: Зинкевич, Андрей
Маркетинговые исследования в Украине: Насколько можно доверять маркетинговым исследованиям?
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зинкевич, Андрей
Маркетинговые исследования в Украине: Насколько можно доверять маркетинговым исследованиям?
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зинкевич, Андрей.
Насколько можно доверять маркетинговым исследованиям? / А. Зинкевич // Маркетинговые исследования в Украине. – 2013. – N1. – С. 36-39.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Ключевые слова = рынок маркетинговых исследований
Зинкевич, Андрей.
Насколько можно доверять маркетинговым исследованиям? / А. Зинкевич // Маркетинговые исследования в Украине. – 2013. – N1. – С. 36-39.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії : підсистеми та інститути : соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія : соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг : социологический аспект маркетинговых исследований
Ключевые слова = рынок маркетинговых исследований