- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Войчак Анатолій Володимирович - Маркетинговый менеджмент
Книга
Автор: Войчак Анатолій Володимирович
Маркетинговый менеджмент : Підручник
Издательство: КНЕУ, 1998 г.
ISBN отсутствует
Автор: Войчак Анатолій Володимирович
Маркетинговый менеджмент : Підручник
Издательство: КНЕУ, 1998 г.
ISBN отсутствует
Книга
65.212 В658
Войчак, Анатолій Володимирович.
Маркетинговый менеджмент : Підручник / А. В. Войчак. – Київ : КНЕУ, 1998. – 265 с.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Основи менеджменту та маркетінгу
Гриф = Рекомендовано МО
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : управління підприємством, менеджмент підприємства
1336656 Ф 2
7323725 Ф 2
1323726 Ф 2
1323721 Ф 2
1336658 Ф 2
1336657 Ф 1 - 10 комн.
1336655 Ф 2
1336662 Ф 2
1336661 Ф 2
1336660 Ф 2
1336659 Ф 2
1323722 Ф 2
1323727 Ф 2
1323723 Ф 2
1323724 Ф 2
65.212 В658
Войчак, Анатолій Володимирович.
Маркетинговый менеджмент : Підручник / А. В. Войчак. – Київ : КНЕУ, 1998. – 265 с.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Основи менеджменту та маркетінгу
Гриф = Рекомендовано МО
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : управління підприємством, менеджмент підприємства
1336656 Ф 2
7323725 Ф 2
1323726 Ф 2
1323721 Ф 2
1336658 Ф 2
1336657 Ф 1 - 10 комн.
1336655 Ф 2
1336662 Ф 2
1336661 Ф 2
1336660 Ф 2
1336659 Ф 2
1323722 Ф 2
1323727 Ф 2
1323723 Ф 2
1323724 Ф 2