- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мельник, Татьяна Ивановна - Влияние эмпирического маркетинга на поведение потребителей
Нет экз.
Статья
Автор: Мельник, Татьяна Ивановна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Влияние эмпирического маркетинга на поведение потребителей
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мельник, Татьяна Ивановна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Влияние эмпирического маркетинга на поведение потребителей
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мельник, Татьяна Ивановна.
Влияние эмпирического маркетинга на поведение потребителей / Т. И. Мельник // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 06/2013. – N4. – С. 244-251.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Ключевые слова = эмпирический маркетинг
Мельник, Татьяна Ивановна.
Влияние эмпирического маркетинга на поведение потребителей / Т. И. Мельник // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 06/2013. – N4. – С. 244-251.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Ключевые слова = эмпирический маркетинг