- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Цуй, Энни Пэн - Враждебность потребителей и их покупки: может ли цена изменить отношение к товару (часть 1)
Нет экз.
Статья
Автор: Цуй, Энни Пэн
Маркетинг и маркетинговые исследования: Враждебность потребителей и их покупки: может ли цена изменить отношение к товару (часть 1)
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Цуй, Энни Пэн
Маркетинг и маркетинговые исследования: Враждебность потребителей и их покупки: может ли цена изменить отношение к товару (часть 1)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Цуй, Энни Пэн.
Враждебность потребителей и их покупки: может ли цена изменить отношение к товару (часть 1) / Э. П. Цуй, Т. Вайда, М. Ху // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 06/2013. – N4. – С. 304-316.
Ключевые слова = цена
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Азії : економіка Китаю : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей
Цуй, Энни Пэн.
Враждебность потребителей и их покупки: может ли цена изменить отношение к товару (часть 1) / Э. П. Цуй, Т. Вайда, М. Ху // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 06/2013. – N4. – С. 304-316.
Ключевые слова = цена
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Азії : економіка Китаю : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження : исследование поведения потребителей