- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Федорченко, А. В. - Актуальні питання розвитку теорії маркетингового менеджменту та маркетингових досліджень
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Федорченко, А. В.
Актуальні питання розвитку теорії маркетингового менеджменту та маркетингових досліджень
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Федорченко, А. В.
Актуальні питання розвитку теорії маркетингового менеджменту та маркетингових досліджень
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Федорченко, А. В.
Актуальні питання розвитку теорії маркетингового менеджменту та маркетингових досліджень / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2012. – Вип.26, ч. 2. – С. 269-275.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Федорченко, А. В.
Актуальні питання розвитку теорії маркетингового менеджменту та маркетингових досліджень / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2012. – Вип.26, ч. 2. – С. 269-275.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження