- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зозульов, Олександр - Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетин...
Нет экз.
Статья
Автор: Зозульов, Олександр
Маркетинг в Україні: Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетин...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зозульов, Олександр
Маркетинг в Україні: Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетин...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов, Олександр.
Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. – 05/2013. – N3 + CD. – С. 41-48.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України
Зозульов, Олександр.
Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. – 05/2013. – N3 + CD. – С. 41-48.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств України