- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Божкова, Вікторія Вікторівна - Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
Нет экз.
Статья
Автор: Божкова, Вікторія Вікторівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Божкова, Вікторія Вікторівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Божкова, Вікторія Вікторівна.
Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 1. – С. 31-37.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : маркетинг : маркетинговые коммуникации
Божкова, Вікторія Вікторівна.
Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій / В. В. Божкова, Я. О. Тимохіна // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 1. – С. 31-37.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика промышленности : экономика промышленного предприятия : маркетинг : маркетинговые коммуникации