- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мельничук, Оксана - Особливості маркетингової діяльності аграрних підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Мельничук, Оксана
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Особливості маркетингової діяльності аграрних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мельничук, Оксана
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Особливості маркетингової діяльності аграрних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мельничук, Оксана.
Особливості маркетингової діяльності аграрних підприємств / О. Мельничук // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 1. – С. 171-175.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью
Мельничук, Оксана.
Особливості маркетингової діяльності аграрних підприємств / О. Мельничук // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 1. – С. 171-175.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью