- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Нагорний, Євген Ігорович - Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств
Нет экз.
Статья
Автор: Нагорний, Євген Ігорович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Нагорний, Євген Ігорович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Нагорний, Євген Ігорович.
Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств / Є. І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 1. – С. 176-180.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : научно-технический потенциал : инновации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Нагорний, Євген Ігорович.
Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств / Є. І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 1. – С. 176-180.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика промышленного предприятия : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : научно-технический потенциал : инновации
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації