- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тягунова, Наталія Михайлівна - Теоретичне обгрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ
Нет экз.
Статья
Автор: Тягунова, Наталія Михайлівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Теоретичне обгрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тягунова, Наталія Михайлівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Теоретичне обгрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Тягунова, Наталія Михайлівна.
Теоретичне обгрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ / Н. М. Тягунова, Н. І. Яловега, З. О. Тягунова // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 1. – С. 276-280.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : экономика высшего образования
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Тягунова, Наталія Михайлівна.
Теоретичне обгрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ / Н. М. Тягунова, Н. І. Яловега, З. О. Тягунова // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 1. – С. 276-280.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика образования : экономика высшего образования
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг