- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кудирко, Людмила Петрівна - Інноваційні аспекти пріоритетів міжнародного маркетингу в умовах кризи
Нет экз.
Статья
Автор: Кудирко, Людмила Петрівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Інноваційні аспекти пріоритетів міжнародного маркетингу в умовах кризи
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кудирко, Людмила Петрівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Інноваційні аспекти пріоритетів міжнародного маркетингу в умовах кризи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кудирко, Людмила Петрівна.
Інноваційні аспекти пріоритетів міжнародного маркетингу в умовах кризи / Л. П. Кудирко, Т. І. Тураєва // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 2. – С. 152-156.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международный маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : мировая экономика, международные экономические отношения в целом : экономические циклы : экономические кризисы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Кудирко, Людмила Петрівна.
Інноваційні аспекти пріоритетів міжнародного маркетингу в умовах кризи / Л. П. Кудирко, Т. І. Тураєва // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 2. – С. 152-156.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия : международный маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : мировая экономика, международные экономические отношения в целом : экономические циклы : экономические кризисы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка