- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Лендєл, Олег Дмитрович - Особливості формування ефективної маркетингової стратегії підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Лендєл, Олег Дмитрович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Особливості формування ефективної маркетингової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Лендєл, Олег Дмитрович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Особливості формування ефективної маркетингової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Лендєл, Олег Дмитрович.
Особливості формування ефективної маркетингової стратегії підприємства / О. Д. Лендєл, Т. В. Бисага // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 2. – С. 182-187.
Ключевые слова = маркетинговая стратегия
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : управління підприємством, менеджмент підприємства : стратегическое управление
Лендєл, Олег Дмитрович.
Особливості формування ефективної маркетингової стратегії підприємства / О. Д. Лендєл, Т. В. Бисага // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 2 (39), ч. 2. – С. 182-187.
Ключевые слова = маркетинговая стратегия
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : управління підприємством, менеджмент підприємства : стратегическое управление