- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Оксентюк, Роман Андрійович - Особливості формування стратегії інтернет-маркетингу машинобудівних підприємств
Автореферат/Диссертация
Автор: Оксентюк, Роман Андрійович
Особливості формування стратегії інтернет-маркетингу машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автор: Оксентюк, Роман Андрійович
Особливості формування стратегії інтернет-маркетингу машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 150640
Оксентюк, Роман Андрійович.
Особливості формування стратегії інтернет-маркетингу машинобудівних підприємств : автореф. дис ... канд. екон. наук / Р. А. Оксентюк. – Тернопіль, 2013. – 21 с.
ББК У30
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
1594186 ОФ
РЕФ 150640
Оксентюк, Роман Андрійович.
Особливості формування стратегії інтернет-маркетингу машинобудівних підприємств : автореф. дис ... канд. екон. наук / Р. А. Оксентюк. – Тернопіль, 2013. – 21 с.
ББК У30
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика рекламы
1594186 ОФ