- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Воскресенська, Олена Євгеніївна - Формування системи стратегічного маркетингового управління на туристичних підприємствах в умовах ...
Автореферат/Диссертация
Автор: Воскресенська, Олена Євгеніївна
Формування системи стратегічного маркетингового управління на туристичних підприємствах в умовах ... : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автор: Воскресенська, Олена Євгеніївна
Формування системи стратегічного маркетингового управління на туристичних підприємствах в умовах ... : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 150836
Воскресенська, Олена Євгеніївна.
Формування системи стратегічного маркетингового управління на туристичних підприємствах в умовах ринкової невизначеності : автореф. дис ... канд. екон. наук / О. Є. Воскресенська. – Херсон, 2013. – 20 с.
ББК У43
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1594382 ОФ
РЕФ 150836
Воскресенська, Олена Євгеніївна.
Формування системи стратегічного маркетингового управління на туристичних підприємствах в умовах ринкової невизначеності : автореф. дис ... канд. екон. наук / О. Є. Воскресенська. – Херсон, 2013. – 20 с.
ББК У43
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1594382 ОФ