- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Єлейко, Ірина Василівна - Вплив культури на формування бізнес-стратегії у процесі інтернаціоналізації компаній
Нет экз.
Статья
Автор: Єлейко, Ірина Василівна
Вісник Львівського університету: Сер.: Міжнародні відносини: Вплив культури на формування бізнес-стратегії у процесі інтернаціоналізації компаній
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Єлейко, Ірина Василівна
Вісник Львівського університету: Сер.: Міжнародні відносини: Вплив культури на формування бізнес-стратегії у процесі інтернаціоналізації компаній
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Єлейко, Ірина Василівна.
Вплив культури на формування бізнес-стратегії у процесі інтернаціоналізації компаній / І. В. Єлейко, Х. Данилюк // Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини. – 2012. – Вип.30. – С. 288-300.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : бизнес, предпринимательство
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : внутрифирменное управление. Внутрифирменное планирование. Контроль : внутрифирменное планирование, прогнозировние : стратегическое планирование
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК)
Єлейко, Ірина Василівна.
Вплив культури на формування бізнес-стратегії у процесі інтернаціоналізації компаній / І. В. Єлейко, Х. Данилюк // Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини. – 2012. – Вип.30. – С. 288-300.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : зовнішньоекономічна діяльність підприємств : бизнес, предпринимательство
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : внутрифирменное управление. Внутрифирменное планирование. Контроль : внутрифирменное планирование, прогнозировние : стратегическое планирование
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК)