- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Яблонский, Сергей Александрович - Управление брендами в многосторонних платформах: роль совместного брендинга
Нет экз.
Статья
Автор: Яблонский, Сергей Александрович
Маркетинг и маркетинговые исследования: Управление брендами в многосторонних платформах: роль совместного брендинга
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яблонский, Сергей Александрович
Маркетинг и маркетинговые исследования: Управление брендами в многосторонних платформах: роль совместного брендинга
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яблонский, Сергей Александрович.
Управление брендами в многосторонних платформах: роль совместного брендинга / С. А. Яблонский, Д. В. Муравский, М. М. Смирнова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 09/2013. – N5. – С. 356-363.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг
Яблонский, Сергей Александрович.
Управление брендами в многосторонних платформах: роль совместного брендинга / С. А. Яблонский, Д. В. Муравский, М. М. Смирнова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 09/2013. – N5. – С. 356-363.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація комерційних та приватних підприємств Росії : маркетинг : маркетинговые коммуникации : брендинг