- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Резнік Володимир Станіславович - Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності
Книга
Автор: Резнік Володимир Станіславович
Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності
Издательство: Абетка - НОВА, 2001 г.
ISBN отсутствует
Автор: Резнік Володимир Станіславович
Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності
Издательство: Абетка - НОВА, 2001 г.
ISBN отсутствует
Книга
СМЫНТЫНА 396
Резнік, Володимир Станіславович.
Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності / В. С. Резнік; відп. ред.: В. Є. Пилипенко; Подільська держ. аграрно-технічна акад.. – Кам'янець-Подільський : Абетка - НОВА, 2001. – 219 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с.187-202 ( 205 назв.).
ББК Ю959.91-996
ББК У212
Предметні рубрики = Психология : социальная психология : социально-психологические проблемы психологии обслуживания и торговли
Предметні рубрики = Іменні фонди : іменний фонд Сминтини
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
1365664 ОФ
СМЫНТЫНА 396
Резнік, Володимир Станіславович.
Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності / В. С. Резнік; відп. ред.: В. Є. Пилипенко; Подільська держ. аграрно-технічна акад.. – Кам'янець-Подільський : Абетка - НОВА, 2001. – 219 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с.187-202 ( 205 назв.).
ББК Ю959.91-996
ББК У212
Предметні рубрики = Психология : социальная психология : социально-психологические проблемы психологии обслуживания и торговли
Предметні рубрики = Іменні фонди : іменний фонд Сминтини
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
1365664 ОФ