- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Оксентюк, Роман Андрійович - Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Оксентюк, Роман Андрійович
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Оксентюк, Роман Андрійович
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Оксентюк, Роман Андрійович.
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу / Р. А. Оксентюк // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2012. – Вип.27: Сер. економічна. – С. 213-219.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка транспорту та зв’язку, економічні аспекти засобів зв’язку, транспортна політика : економіка електричного зв'язку, економіка телекомунікацій : економіка інформаційних технологій
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модель оптимизации информационной системы
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : информационные технологии : Интернет-технологии
Оксентюк, Роман Андрійович.
Метод "пошукова оптимізація" як один з інструментів просування продукту інтернет-маркетингу / Р. А. Оксентюк // Формування ринкової економіки в Україні : наук. зб. / Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. – Львів : [б. в.], 2008. - Формування ринкової економіки в Україні. – 2012. – Вип.27: Сер. економічна. – С. 213-219.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка транспорту та зв’язку, економічні аспекти засобів зв’язку, транспортна політика : економіка електричного зв'язку, економіка телекомунікацій : економіка інформаційних технологій
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модель оптимизации информационной системы
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : информационные технологии : Интернет-технологии