- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Старов, Сергей Александрович - Бренд: сущность, функции, эволюция
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Старов, Сергей Александрович
Матеріали..., 29-30 березня, 2013р.: Бренд: сущность, функции, эволюция
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Старов, Сергей Александрович
Матеріали..., 29-30 березня, 2013р.: Бренд: сущность, функции, эволюция
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Старов, Сергей Александрович.
Бренд: сущность, функции, эволюция / С. А. Старов // Матеріали восьмої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 29-30 березня 2013 року / уклад.: С. Г. Васильєв; редкол.: М. П. Сахацький [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Букаєв В. В., 2013. – С. 219-223.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Старов, Сергей Александрович.
Бренд: сущность, функции, эволюция / С. А. Старов // Матеріали восьмої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 29-30 березня 2013 року / уклад.: С. Г. Васильєв; редкол.: М. П. Сахацький [та ін.]; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ. – Одеса : Букаєв В. В., 2013. – С. 219-223.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг