- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шульгіна, Людмила Михайлівна - Де межа стратегії "розширення меж марки", або Як корабель назвеш, так він і попливе...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Шульгіна, Людмила Михайлівна
Маркетинг: Де межа стратегії "розширення меж марки", або Як корабель назвеш, так він і попливе...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шульгіна, Людмила Михайлівна
Маркетинг: Де межа стратегії "розширення меж марки", або Як корабель назвеш, так він і попливе...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Де межа стратегії "розширення меж марки", або Як корабель назвеш, так він і попливе... / Л. М. Шульгіна // Маркетинг : ситуаційні вправи: навчальний посібник для студ. вузів / Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні; упоряд.: О. І. Сидоренко, П. С. Редько; наук. ред.: Т. М. Циганкова. – 2-ге вид. – Київ : Центр інновацій та розвитку, 2004. – С. 192-216.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : экономика предприятий пищевой промышленности : управление, менеджмент : виды управления : стратегическое управление
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : финансы предприятий : финансовое состояние организации (предприятия) : конкурентноспособность предприятия
Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Де межа стратегії "розширення меж марки", або Як корабель назвеш, так він і попливе... / Л. М. Шульгіна // Маркетинг : ситуаційні вправи: навчальний посібник для студ. вузів / Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні; упоряд.: О. І. Сидоренко, П. С. Редько; наук. ред.: Т. М. Циганкова. – 2-ге вид. – Київ : Центр інновацій та розвитку, 2004. – С. 192-216.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : економіка промисловості України : экономика межотраслевых промышленных комплексов и отдельных отраслей промышленности : легкая и пищевая промышленность : пищевая промышленность. Холодильная промышленность : экономика предприятий пищевой промышленности : управление, менеджмент : виды управления : стратегическое управление
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : финансы предприятий : финансовое состояние организации (предприятия) : конкурентноспособность предприятия