- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ткаченко, Наталія Борисівна - Прямий маркетинг
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Ткаченко, Наталія Борисівна
Маркетинг: Прямий маркетинг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ткаченко, Наталія Борисівна
Маркетинг: Прямий маркетинг
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Ткаченко, Наталія Борисівна.
Прямий маркетинг / Н. Б. Ткаченко // Маркетинг : ситуаційні вправи: навчальний посібник для студ. вузів / Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні; упоряд.: О. І. Сидоренко, П. С. Редько; наук. ред.: Т. М. Циганкова. – 2-ге вид. – Київ : Центр інновацій та розвитку, 2004. – С. 327-343.
Ключевые слова = прямой маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Ткаченко, Наталія Борисівна.
Прямий маркетинг / Н. Б. Ткаченко // Маркетинг : ситуаційні вправи: навчальний посібник для студ. вузів / Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні; упоряд.: О. І. Сидоренко, П. С. Редько; наук. ред.: Т. М. Циганкова. – 2-ге вид. – Київ : Центр інновацій та розвитку, 2004. – С. 327-343.
Ключевые слова = прямой маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама