- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ткаченко, Наталія Борисівна - Відблиск часу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Ткаченко, Наталія Борисівна
Маркетинг: Відблиск часу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ткаченко, Наталія Борисівна
Маркетинг: Відблиск часу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Ткаченко, Наталія Борисівна.
Відблиск часу / Н. Б. Ткаченко // Маркетинг : ситуаційні вправи: навчальний посібник для студ. вузів / Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні; упоряд.: О. І. Сидоренко, П. С. Редько; наук. ред.: Т. М. Циганкова. – 2-ге вид. – Київ : Центр інновацій та розвитку, 2004. – С. 491-494.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : торговля отдельными товарами : торговля непродовольственными потребительскими товарами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки : теорія споживчого (економічного) вибору
Ткаченко, Наталія Борисівна.
Відблиск часу / Н. Б. Ткаченко // Маркетинг : ситуаційні вправи: навчальний посібник для студ. вузів / Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні; упоряд.: О. І. Сидоренко, П. С. Редько; наук. ред.: Т. М. Циганкова. – 2-ге вид. – Київ : Центр інновацій та розвитку, 2004. – С. 491-494.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : торговля : внутренняя торговля : торговля отдельными товарами : торговля непродовольственными потребительскими товарами
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : економічна наука, основні економічні концепції, економічна теорія, вартість, капітал, фонди : економічна поведінка, поведінкова економіка, економічна психологія, фізико-психологічні елементи поведінки : теорія споживчого (економічного) вибору