- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Робул, Юрій Володимирович - Цільова функція маркетингу на різних рівнях економічної системи
Нет экз.
Статья
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Цільова функція маркетингу на різних рівнях економічної системи
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Робул, Юрій Володимирович
Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета: Цільова функція маркетингу на різних рівнях економічної системи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Робул, Юрій Володимирович.
Цільова функція маркетингу на різних рівнях економічної системи / Ю. В. Робул // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 20/10/2011. – Том 16 Вип.20: Економіка. – С. 158-165.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модели экономической трансформации
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Ключевые слова = холистическая концепция маркетинга
Ключевые слова = макромаркетинг
Робул, Юрій Володимирович.
Цільова функція маркетингу на різних рівнях економічної системи / Ю. В. Робул // Вісник Одеського національного університету = Вестник Одесского национального университета. – 20/10/2011. – Том 16 Вип.20: Економіка. – С. 158-165.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : методологія економічних наук, философия и методология экономики (философия хозяйства) : організація наукової та науково-дослідної роботи - економіка, економічні науки : методи економічних досліджень : экономико-математические методы и модели, математическая экономика : модели экономической трансформации
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Ключевые слова = холистическая концепция маркетинга
Ключевые слова = макромаркетинг