- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Улитина, Наталья Александровна - Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности
Нет экз.
Статья
Автор: Улитина, Наталья Александровна
Записки з романо-германської філології: Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Улитина, Наталья Александровна
Записки з романо-германської філології: Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Улитина, Наталья Александровна.
Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности / Н. А. Улитина // Записки з романо-германської філології. – 01/2013. – Вип. 1(30). – С. 213-219.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : лексикология : семантика. Семасиология : семантические категории : лексико-семантические группы
Предметні рубрики = английский язык : лексикология : терминология
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : маркетинг
Улитина, Наталья Александровна.
Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности / Н. А. Улитина // Записки з романо-германської філології. – 01/2013. – Вип. 1(30). – С. 213-219.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = Языкознание : общее языкознание : система языка : лексикология : семантика. Семасиология : семантические категории : лексико-семантические группы
Предметні рубрики = английский язык : лексикология : терминология
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : міжнародна економіка в цілому, міжнародні економічні зв'язки, зовнішньоекономічна політика, світове господарство, глобалізація : співробітництво, співпраця, кооперування виробництва, постачання, спеціалізація, інтернаціоналізація виробництва : на рівні підприємств : транснаціональні корпорації (ТНК), багатогонаціональні корпорації (МНК) : маркетинг