- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Коваль, Тетяна - Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування
Нет экз.
Статья
Автор: Коваль, Тетяна
Вісник Львівського університету: сер.: Книгознавство,бібліотекознавство та інформаційні технології: Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Коваль, Тетяна
Вісник Львівського університету: сер.: Книгознавство,бібліотекознавство та інформаційні технології: Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Коваль, Тетяна.
Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Т. Коваль // Вісник Львівського університету: сер.: Книгознавство,бібліотекознавство та інформаційні технології. – 2012. – Вип.7. – С. 182-188.
Ключевые слова = библиотечный маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : універсальні бібліотеки : публічні бібліотеки,які підтримуються місцевими органами влади : бібліотеки, які підтримуються центральними органами влади: державні, національні, урядові бібліотеки, бібліотеки державних департаментів, міністерств : Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського (НБУВ)
Предметні рубрики = Библиотечное дело, библиотековедение : автоматизация технологических процессов в библиотечной, библиографической и научно-информационной деятельности
Предметні рубрики = Библиотечное дело, библиотековедение : работа с читателями, организация обслуживания читателей : организация обслуживания читателей : информационное обслуживание
Коваль, Тетяна.
Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування / Т. Коваль // Вісник Львівського університету: сер.: Книгознавство,бібліотекознавство та інформаційні технології. – 2012. – Вип.7. – С. 182-188.
Ключевые слова = библиотечный маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : універсальні бібліотеки : публічні бібліотеки,які підтримуються місцевими органами влади : бібліотеки, які підтримуються центральними органами влади: державні, національні, урядові бібліотеки, бібліотеки державних департаментів, міністерств : Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського (НБУВ)
Предметні рубрики = Библиотечное дело, библиотековедение : автоматизация технологических процессов в библиотечной, библиографической и научно-информационной деятельности
Предметні рубрики = Библиотечное дело, библиотековедение : работа с читателями, организация обслуживания читателей : организация обслуживания читателей : информационное обслуживание