- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шукліна, В. В. - Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Шукліна, В. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шукліна, В. В.
Вісник соціально-економічних досліджень: Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шукліна, В. В.
Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства / В. В. Шукліна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2013. – № 1 (48). – С. 176-180.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Шукліна, В. В.
Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства / В. В. Шукліна // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2013. – № 1 (48). – С. 176-180.
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг