- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Глазунова, Ольга Володимирівна - Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації
Автореферат/Диссертация
Автор: Глазунова, Ольга Володимирівна
Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автор: Глазунова, Ольга Володимирівна
Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 153486
Глазунова, Ольга Володимирівна.
Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації : автореф. дис ... канд. екон. наук / О. В. Глазунова. – Київ, 2013. – 20 с.
ББК У5
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : автореферати - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
1618606 ОФ
РЕФ 153486
Глазунова, Ольга Володимирівна.
Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації : автореф. дис ... канд. екон. наук / О. В. Глазунова. – Київ, 2013. – 20 с.
ББК У5
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : автореферати - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
1618606 ОФ