- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Нездоймінов, Сергій Георгійович - Концептуальні засади формування стратегії дивесифікації на підприємствах туристичного бізнесу
Нет экз.
Статья
Автор: Нездоймінов, Сергій Георгійович
Вісник економічної науки України: Концептуальні засади формування стратегії дивесифікації на підприємствах туристичного бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Нездоймінов, Сергій Георгійович
Вісник економічної науки України: Концептуальні засади формування стратегії дивесифікації на підприємствах туристичного бізнесу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Нездоймінов, Сергій Георгійович.
Концептуальні засади формування стратегії дивесифікації на підприємствах туристичного бізнесу / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Вісник економічної науки України. – 2013. – N2. – С. 108-112.
Ключевые слова = одессика-экономика
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : управление, менеджмент
Ключевые слова = диверсификация
Нездоймінов, Сергій Георгійович.
Концептуальні засади формування стратегії дивесифікації на підприємствах туристичного бізнесу / С. Г. Нездоймінов, Н. М. Андрєєва // Вісник економічної науки України. – 2013. – N2. – С. 108-112.
Ключевые слова = одессика-экономика
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика Украины : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика туризма : туристические предприятия : управление, менеджмент
Ключевые слова = диверсификация