- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ярмолка, Вікторія Михайлівна - Маркетингове управління посередницькими туристичними підприємствами
Автореферат/Диссертация
Автор: Ярмолка, Вікторія Михайлівна
Маркетингове управління посередницькими туристичними підприємствами : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автор: Ярмолка, Вікторія Михайлівна
Маркетингове управління посередницькими туристичними підприємствами : автореф. дис. ... канд. екон. наук
2013 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 154514
Ярмолка, Вікторія Михайлівна.
Маркетингове управління посередницькими туристичними підприємствами : автореф. дис ... канд. екон. наук / В. М. Ярмолка. – Київ, 2013. – 18 с.
ББК У43
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1619631 ОФ
РЕФ 154514
Ярмолка, Вікторія Михайлівна.
Маркетингове управління посередницькими туристичними підприємствами : автореф. дис ... канд. екон. наук / В. М. Ярмолка. – Київ, 2013. – 18 с.
ББК У43
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : автореферати – туризм, економіка туризму
1619631 ОФ