- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Баимбетова, Айгуль Абишевна - Инструменты инновационного маркетинга инвестиционно-строительных компаний на первычном рынке жило...
Нет экз.
Статья
Автор: Баимбетова, Айгуль Абишевна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Инструменты инновационного маркетинга инвестиционно-строительных компаний на первычном рынке жило...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Баимбетова, Айгуль Абишевна
Маркетинг и маркетинговые исследования: Инструменты инновационного маркетинга инвестиционно-строительных компаний на первычном рынке жило...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Баимбетова, Айгуль Абишевна.
Инструменты инновационного маркетинга инвестиционно-строительных компаний на первычном рынке жилой недвижимости Казахстана / А. А. Баимбетова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2014. – № 1. – С. 44-53.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн СНД : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика недвижимости : объекты недвижимости
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Азії : економіка Казахстану
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = маркетинг инноваций
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Баимбетова, Айгуль Абишевна.
Инструменты инновационного маркетинга инвестиционно-строительных компаний на первычном рынке жилой недвижимости Казахстана / А. А. Баимбетова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2014. – № 1. – С. 44-53.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн СНД : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика недвижимости : объекты недвижимости
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Азії : економіка Казахстану
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = маркетинг инноваций
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг