- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ільчук, Павло Григорович - Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернац...
Нет экз.
Статья
Автор: Ільчук, Павло Григорович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернац...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ільчук, Павло Григорович
Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка: Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернац...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ільчук, Павло Григорович.
Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств / П. Г. Ільчук // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 4 (41). – С. 181-187.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
Ільчук, Павло Григорович.
Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств / П. Г. Ільчук // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 4 (41). – С. 181-187.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг