- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Карпович, Анна - Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов
Нет экз.
Статья
Автор: Карпович, Анна
Организационное консультирование: практика и теория развития организаций: Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Карпович, Анна
Организационное консультирование: практика и теория развития организаций: Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Карпович, Анна.
Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов / А. Карпович // Организационное консультирование: практика и теория развития организаций. – 07/2013. – N2. – С. 37-43.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = реклама
Ключевые слова = социальные сети
Карпович, Анна.
Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов / А. Карпович // Организационное консультирование: практика и теория развития организаций. – 07/2013. – N2. – С. 37-43.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Ключевые слова = реклама
Ключевые слова = социальные сети