- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Братаніч, Б. В. - Соціоцентричний характер освітнього маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Братаніч, Б. В.
Вісник Харківського нац. університету ім. В.Н. Каразіна: Соціоцентричний характер освітнього маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Братаніч, Б. В.
Вісник Харківського нац. університету ім. В.Н. Каразіна: Соціоцентричний характер освітнього маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Братаніч, Б. В.
Соціоцентричний характер освітнього маркетингу / Б. В. Братаніч // Вісник Харківського нац. університету ім. В.Н. Каразіна. – 20/06/2005. – N700: Теорія культури та філософії науки: Образи часу - образи світу. – С. 254-263.
Братаніч, Б. В.
Соціоцентричний характер освітнього маркетингу / Б. В. Братаніч // Вісник Харківського нац. університету ім. В.Н. Каразіна. – 20/06/2005. – N700: Теорія культури та філософії науки: Образи часу - образи світу. – С. 254-263.