- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Васильева, Л. А. - Социально-философское осмысление феномена рекламы
Нет экз.
Статья
Автор: Васильева, Л. А.
Вісник Харківського нац. університету ім. В.Н. Каразіна: Социально-философское осмысление феномена рекламы
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Васильева, Л. А.
Вісник Харківського нац. університету ім. В.Н. Каразіна: Социально-философское осмысление феномена рекламы
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Васильева, Л. А.
Социально-философское осмысление феномена рекламы / Л. А. Васильева // Вісник Харківського нац. університету ім. В.Н. Каразіна. – 2011. – N958-1: Теорія культури і філософія науки. – С. 44-49.
Васильева, Л. А.
Социально-философское осмысление феномена рекламы / Л. А. Васильева // Вісник Харківського нац. університету ім. В.Н. Каразіна. – 2011. – N958-1: Теорія культури і філософія науки. – С. 44-49.