- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зубко, Ірина - Іменник як впливова домінанта рекламного слогану
Нет экз.
Статья
Автор: Зубко, Ірина
Філологічні студії: Іменник як впливова домінанта рекламного слогану
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зубко, Ірина
Філологічні студії: Іменник як впливова домінанта рекламного слогану
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зубко, Ірина.
Іменник як впливова домінанта рекламного слогану / І. Зубко // Філологічні студії. – 2013. – Вип. 4. – С. 78-83.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : язык рекламы
Ключевые слова = рекламные слоганы
Зубко, Ірина.
Іменник як впливова домінанта рекламного слогану / І. Зубко // Філологічні студії. – 2013. – Вип. 4. – С. 78-83.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : язык рекламы
Ключевые слова = рекламные слоганы