- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чухрай, Наталія Іванівна - Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Чухрай, Наталія Іванівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чухрай, Наталія Іванівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чухрай, Наталія Іванівна.
Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – N754: Проблеми економіки та управління. – С. 233-241.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Бухгалтерія. Бухгалтерський облік. Рахівництво : бухгалтерські методи, бухгалтерські системи, бухгалтерські операції : управлінський облік, контролінг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Чухрай, Наталія Іванівна.
Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства / Н. І. Чухрай, І. Б. Млинко // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2013. – N754: Проблеми економіки та управління. – С. 233-241.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Бухгалтерія. Бухгалтерський облік. Рахівництво : бухгалтерські методи, бухгалтерські системи, бухгалтерські операції : управлінський облік, контролінг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг : управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)