- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дуайер, Ф. Р. - Использование ценности клиента в течение жизненного цикла в принятии маркетинговых решений
Нет экз.
Статья
Автор: Дуайер, Ф. Р.
Российский журнал менеджмента: Использование ценности клиента в течение жизненного цикла в принятии маркетинговых решений
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дуайер, Ф. Р.
Российский журнал менеджмента: Использование ценности клиента в течение жизненного цикла в принятии маркетинговых решений
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дуайер, Ф. Р.
Использование ценности клиента в течение жизненного цикла в принятии маркетинговых решений / Ф. Р. Дуайер // Российский журнал менеджмента. – 07/2011. – Том 9 N3. – С. 69-80.
Ключевые слова = ценность клиента
Ключевые слова = теория жизненного цикла
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : адміністративне управління, керівництво : прийняття рішень, проектування в адміністративному управлінні : маркетингові рішення
Дуайер, Ф. Р.
Использование ценности клиента в течение жизненного цикла в принятии маркетинговых решений / Ф. Р. Дуайер // Российский журнал менеджмента. – 07/2011. – Том 9 N3. – С. 69-80.
Ключевые слова = ценность клиента
Ключевые слова = теория жизненного цикла
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : адміністративне управління, керівництво : прийняття рішень, проектування в адміністративному управлінні : маркетингові рішення