- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Глібчук, В. М. - Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства
Нет экз.
Статья
Автор: Глібчук, В. М.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Глібчук, В. М.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Глібчук, В. М.
Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства / В. М. Глібчук // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2012. – N748: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 50-55.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама
Глібчук, В. М.
Методика планування, оцінювання та контролювання ефективності рекламних витрат підприємства / В. М. Глібчук // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2012. – N748: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 50-55.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : реклама