- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Петровська, Алла - Загальна модель оптимізації інформаційних потоків управління взаємовідносинами з клієнтами
Нет экз.
Статья
Автор: Петровська, Алла
Вісник Львівського університету: сер. економічна: Загальна модель оптимізації інформаційних потоків управління взаємовідносинами з клієнтами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Петровська, Алла
Вісник Львівського університету: сер. економічна: Загальна модель оптимізації інформаційних потоків управління взаємовідносинами з клієнтами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Петровська, Алла.
Загальна модель оптимізації інформаційних потоків управління взаємовідносинами з клієнтами / А. Петровська // Вісник Львівського університету: сер. економічна. – 2013. – Вип.50. – С. 229-235.
Ключевые слова = управление взаимоотношениями с клиентами
Ключевые слова = CRM-системы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = информационные технологии
Петровська, Алла.
Загальна модель оптимізації інформаційних потоків управління взаємовідносинами з клієнтами / А. Петровська // Вісник Львівського університету: сер. економічна. – 2013. – Вип.50. – С. 229-235.
Ключевые слова = управление взаимоотношениями с клиентами
Ключевые слова = CRM-системы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Ключевые слова = информационные технологии