- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кутуза, Наталя Валеріївна - Формула емоційного вектора впливу соціальної реклами
Нет экз.
Статья
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Філологія: Формула емоційного вектора впливу соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Вісник Одеського нац. університету: сер.: Філологія: Формула емоційного вектора впливу соціальної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Формула емоційного вектора впливу соціальної реклами / Н. В. Кутуза // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2013. – Т.18, вип. 2 (6). – С. 80-87.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : социальная реклама
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Формула емоційного вектора впливу соціальної реклами / Н. В. Кутуза // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія. – 2013. – Т.18, вип. 2 (6). – С. 80-87.
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : социальная реклама